קונים בקיץ – אקססוריז

אקססוריז - נעלי מים, כפכפים, משקפי שמש

נעלי מים

נעליים המיועדות לשימוש במים. לשחייה, גלישה, והליכה בתוך מים. מתייבשות במהירות, קלות, נוחות ומגינות על כפות הרגליים. שימו לב לדגמים המיועדים לנשים/ לגברים או יוניסקס 

כפכפים לגברים | כפכפים לנשים

כפכפים זה לא רק עניין של יופי, צבע וטעם אישי. איך תבחרו כפכפים?

כפכפי אצבע  – לא כולם חובבים כפכפי אצבע. אז לפני שאתם רוכשים כפכפי אצבע, כדאי שתתנסו בארץ ותבחנו אם מתאים לכם. 

מותגים – לרוב המותגים הגדולים יש קווי אופנה של כפכפי ים. אבל יש גם מותגים ששמם הולך לפניהם דווקא בתחום הכפכפים כמו: קרוקס, הוויאנס או reef וכד'. אם המותג לא חשוב לכם, תוכלו למצוא מציאות של ממש.

פלסטיק או עור – בדקו על מה אתם משלמים. המחיר יכול להיות פונקציה של חומר הייצור. מרבית הכפכפים עשויים מפלסטיק, אבל יש גברים שמעדיפים כפכפי עור שגם הסוליה וגם הפנת אינם מפלסטיק. 

סגור או פתוח – חישבו היטב לאיזה צרכים ישרתו אתכם הכפכפים. האם אתם מעדיפים רצועה סוגרת מאחור ומראה סגור באזור האצבעות. האם אתם סובלים מפצעים בכפות הרגליים. לא תמיד האופציה הפתוחה היא הנכונה לכם.

אורתופדיות – תוכלו למצוא מגוון כפכפכים אורתופדיים לגברים עם קשת מוגבהת במרכז הסוליה, לסובלים מפלטפוס, או עם משטח עיסוי, המזרים היטב את הדם. 

משקפי שמש

משקפי שמש הם לא רק מוצר חובה בשל תרומתם להגנה על העיניים מפני השמש, אלא הם גם אקססורי אופנה ראשון ממעלה. הם משלימים את התמונה והאמירה האופנתית.

תקן UV  – כיום כמעט כל משקפי השמש בעולם מיוצרים עם הגנה מפני קרני UV. עדיין מומלץ לבדוק לפני שרוכשים משקפיים שהם אכן עומדים בתקן. 

מותגים – יש הרבה מאוד דגמים אופנתיים של משקפי שמש. אם אתם דווקא חובבי מותגים, תוכלו להשיג גם מותגים נחשבים באמזון. כמו: RayBan ,Oakley ,Carrera ,Maui Jim ועוד.

סוג העדשה – בניגוד למקובל לחשוב, פולארויד אינו עוד מותג של משקפיים. מדובר בסוג של עדשה המונעת סינוור מאור השמש. שימו לב אם משקפי השמש בהם אתם מתעניינים כוללים עדשות פולארויד או לא.

פלסטיק או מתכת – מראה המשקפיים שלכם, חוזקם ואורך חייהם מושפעים מאיכות חומרי המסגרת. זה גם עניין של העדפה אישית. מסגרות פלסטיק מסויימות עלולות להיראות פשוטות מאוד ולהשפיע על כל הסטייל. אז שימו לב. 

צבע העדשות – האם אתם רוצים לראות את העולם בוורוד או בשחור? אתם תחליטו איזה גוון להעניק לכל מה שיעבור דרך הפילטר של משקפי השמש שלכם.

משקפי שמש לגברים

קוליים. טייסים. מכובדים. מסתוריים. כהים. בעלי נוכחות.

משקפי שמש לנשים

מרובעים. גדולים. צבעוניים. שמרניים. ורודים. קורצים. אופנתיים.

משקפי שמש יוניסקס

מדליקים. רטרו. ג'ון לנון. עגולים. מרובעים. ספורטיביים. מסגרת מעץ. מגוונים. מיוחדים.

השארת תגובה