קונים בקיץ – ילדים – חופש גדול

ילדים - בריכות ומזרקות, אביזרי מסיבות קיץ, כפכפים, משקפי שמש ועוד

בריכות, אוהל, מזרקות מים

כל מה שמספק לילדים מסגרת להתעסקות בקיץ. עם או בלי מים ורצוי עם. חוץ ממשחקי אוהל ובריכה המוכרים לנו, מגוון מזרקות השתובבות רטובה למרפסת ולגינה.

גודל או קוטר – כשאתם רוכשים בריכות, אוהלים ומזרקות מים, התמונות של המוצרים נראות דומות ואין בסיס וויזואלי להשוואה. תשוו מידות, שבדרך כלל מסומנות באינצ'ים ולא בהכרח בסנטימטרים.

הגודל כן קובע – שימו לב לא להתבלבל בהשוואת גדלים של בריכות ומזרקות בין סנטימטרים לאינצ'ים. אינצ'ים מסומנים ככה: " אינץ' אחד = 2.54 ס"מ. פתחו מחשבון בטלפון נייד וצרו בסיס אחיד להשוואה.

עובי הפלסטיק – העובי של הפלסטיק לא תמיד תורם לחוזק, אבל כן תורם למשקל המוצרים. בכל מקרה מדובר במוצרים מתכלים, שאם לא מאופסנים כיאות בין עונה לעונה, מתייבשים ונסדקים. אז תחליטו מה חשוב לכם יותר, עוד טיפה חוזק למוצר או שיהיה קל להתנייד איתו.

רעילות ואיכות הסביבה – כשאתם בוחנים מוצרי פלסטיק לילדים, כדאי תמיד לבדוק אם יש התייחסות לנושא הרעילות. אם מצויינים תקנים. וכמובן, אם איכות הסביבה חשובה לכם, אפשר לבדוק גם התייחסות לחומרים ולשיטות הייצור מהזווית של הגנת הסביבה.

ציוד למסיבות בריכה או גינה

מגוון פרסים, אביזרים וצעצועי מים, שיהפכו את המסיבה שלכם לרטובה יותר, צבעונית יותר ופשוט שמחה. 

כפכפים לילדים

משקפי שמש לילדים הם אביזר חובה לקיץ. לא רק בגלל שהם אופנתיים וילדים מחשבנים לאופנה, אלא גם בגלל הצורך להגן עליהם מפני קרני UV.

כפכפים לילדים

כשאתם בוחרים כפכפים לילדים זכרו שהרגליים שלהם גדלות במהירות. בדקו היטב את המידה, וחישבו אם לא כדאי לקנות מידה אחת גדולה יותר.

נעלי מים לילדים

נעלי מים לילדים יעזרו לכם לשמור על רגליהם מפני פציעות ולאפשר להם לנוע בקלילות ונוחות בתוך מים, בידיעה שהנעליים התייבשו במהירות רב.

השארת תגובה