אחרי הקורונה ישתנה הכל

הקורונה משנה אותנו. מצרכני כל אימפולסיביים, רבים מאיתנו הופכים להיות צרכנים אחראים. אנשים קונים פחות מחשש שגל קורונה נוסף יפקוד אותנו וישפיע עמוקות על המצב הכלכלי. אנשים, מחשבנים יותר לכסף. משקיעים יותר מחשבה במה לקנות. עוברים לרכישה מקוונת, שמעניקה חוויית רכישה שונה ומאפשרת להשקיע יותר מחשבה בהוצאת הכסף. אז מה עושים כדי לפרגן מתנת חג בתקופה הזו? 

קודם כל, מתכננים

יש מספיק זמן עד החגים כדי לחפש משהו שיהיה נחמד לכל אדם לקבל. אפילו מספיק זמן כדי לקנות מוצר לדוגמא באמזון ולבחון את רמת המוצר ורמת השירות המתקבל מהספק. אבל אפשר פשוט ללכת על בטוח ולזרום עם הרעב לקניות של כל מי שלא יוצאים השנה לחו"ל ואפילו  נמנעים מלטייל בארץ. אפשר פשוט להניח להם ליהנות מחוויית הקנייה בעצמם. שכל אחד יקנה מה שהוא צריך או רוצה.

תנו למקבלי המתנה לבחור

במקום להסתבך עם פתקי החלפה כשסגרים מאיימים עלינו וכשעסקים פושטים את הרגל ונעלמים – אפשר ללכת על בטוח. קנו להם כרטיסי מתנה באמזון. לכרטיסים הללו פשוט אין תאריך תפוגה. אפשר להשתמש בהם לאורך שנים. ותמיד, אבל תמיד, אנשים מוצאים מה לקנות באמזון. עכשיו כשהתרגלו יותר לבצע רכישות מקוונות, זה כבר פשוט יותר. וגם, לא צריך להכניס כרטיס אשראי. זו פשוט מתנה מושלמת. 

השארת תגובה