סמורס

שיפודי סמורס הם ציוד חובה לכל קמפינג, קומזיץ ופיקניק. וגם בבית, הם לא בדיוק מזיקים. כל מי שניסה להשחים מרשמלו קרוב למדורה, מבין שהרבה יותר נכון להשחים אותם מרחוק. הסיבה לכך היא שליד המדורה שורר חום רב. זה לא רק קשה מאוד פיזית לעמוד מספיק קרוב לאש ולנסות לשלוט במידת ההשחמה של המרשמלו, זה גם מסוכן. במיוחד לילדים, המתקשים לחכות בסבלנות שהאש תדעך ויישארו במדורה רק גחלים לוחשות.

אז מה האפשרויות?

אפשרות אחת היא להשתמש בשיפודים חד-פעמיים שבהם משתמשים גם כשעושים על האש. הבעיה היא שהם מאוד קצרים והילדים עומדים קרוב לאש החמה, לעשן ולפיח.

האפשרות השנייה היא להצטייד בשיפודי סמורס טלסקופיים. שיפודים אלו הינם רב-פעמיים ונפתחים לאורכים שונים.

 

למה כדאי לשים לב?

כאשר מחפשים שיפודי סמורס לרכישה באמזון ומתכוונים לשיפודים המיועדים לקמפינג ולא לשיפודי במבוק חד פעמיים, המתאימים לשימוש מבוקר בבית או על מנגל, יש הרבה מאוד אפשרויות. לפני שממהרים לרכוש את השיפודים היותר צבעוניים, רק בשל יופיים, או בשל פערי המחירים, כדאי לשים לב לפרטים הקטנים:

  • האורך כן קובע. חלק מהשיפודים קצרים משמעותית מהאחרים וצריך לדעת זאת כשמשווים מחירים.

  • אל-חלד. צריך להקפיד שהשיפודים עצמם עשויים מנירוסטה.

  • שניים אוחזים בידית. ניתן למצוא שיפודים עם ידית אחיזה חלקה מעץ וכאלו עם ידית אחיזה מפלסטיק או סיליקון עם מאחז לאצבעות. ידית מותאמת לאצבעות היא נוחה יותר לאחיזה.
  • כמות השיפודים. בחלק מהמארזים מוצעים 4 שיפודים, בחלק 5 ובחלק גם יותר. אל תתפתו לקנות בכמויות גדולות. אין בכך כל צורך.

עשה ולא תעשה בשיפודים

לפני שמשתמשים בשיפודים כדאי לדעת מה לא מומלץ לעשות בהם. רבים מצרכני השיפודים מתלוננים שהם לא חזקים מספיק. לרוב, הם מגיעים למסקנה הזו כתוצאה משימוש לא נכון. שיפודי סמורס הם לא חכה. כשהם פתוחים במלוא אורכם, אין להשליך אותם מגבוה אל האש וגם לא לנדנד אותם בעוצמה. הם לא חרבות דו-קרב לילדים. 

צריך להקפיד שאזור הידית לא יונח ליד האש. כידוע עץ נשרף וגם פלסטיק. 

לאחר השימוש יש לקפל אותם חזרה בעדינות ולא להשאירם פתוחים אפילו חלקית. כך הם יישמרו לאורך זמן וישרתו אתכם נאמנה.

מה קונים בדרך כלל עם שיפודי סמורס?

מי שממש אוהב סמורס, ישמח לגלות גם את הגירסא הביתית. חלק לא מבוטל מהאנשים שרוכשים באמזון שיפודי סמורס לקמפינג, ברביקיו או סתם מדורות ל"ג בעומר וקומזיצים, רוכשים גם ערכות הכנה מלאות לבית. אתם מוזמנים ללכת בעקבות ההיגיון והאהבות של אנשים אחרים.

תזכרו תמיד שסמורס הוא ממתק טעים, פשוט להכנה, ואהוב על ילדים ומבוגרים כאחד. ההכנה הינה פשוטה ביותר וממרכיבים הכי פשוטים שיש.

מכשיר להכנת סמורס

כך תכינו סמורס

תגובות אחרונות
    קטגוריות

    פרגנו לנו בלייקים ובשיתופים

     
    השארת תגובה