מזון באריזת ואקום

מקרה 1:

מכירים את זה שעל הצלחת או מגש האורחים נותרת בדיוק פיסה אחת של שניצל או רבע עוף? אתם חיים לרגע קט עם הדילמה. מה לעשות? חבל לזרוק. מצד שני, גם חבל להתפטם. אתם מחפשים מתנדב שיאכל את הפיסה האחרונה, אבל כולם מפוצצים. עכשיו זה כבר ברור שצריך לאפסן את החתיכה האחרונה והמעצבנת במקרר. בדיוק בשביל המקרים הללו נוצר מכשיר הואקום.  הוא מאפשר לכם לשמר בצורה טובה את הארוחה של מחר מבלי שתספוג ריחות או תדיף ריחות במקרר. 

מקרה 2:

קניתם בסופר מגשית של המבורגרים, שניצלים, כרעיים וכד', אבל אתם סטודנטים, צעירים, רווקים, גרושים או בקיצור יש פחות מדי אנשים בשביל לחסל את כל המגשית בבת אחת. עכשיו צצה בעיה קטנה. אם תקפיאו את כל המגשית אז לאחר שתפשירו תצטרכו להשתמש בכל התכולה. אבל, אם תצליחו להפריד את תכולת המגשית ולארוז כל חתיכה בבודדת, אתם יכולים להיות מסודרים להרבה זמן. תוכלו תמיד להפשיר את הכמות שאתם צריכים והשאר יישאר בביטחה בפריזר. בדיוק בשביל מצבים כאלו נולד מכשיר הואקום. 

מקרה 3: 

אתם קונים בזול קטניות ודגנים בתפזורת ואורזים לעצמכם שקיות במשקל אחיד לצורך שמירה על דיאטה, או סתם כי זה חסכוני יותר מאשר לקנות את אותו מוצר כשהוא ארוז.

אז מה האפשרויות?

יש הרבה מאוד סוגי מכשירים ובכלל זה מכשירי ואקום אלקטרוניים וידניים. תשמחו לגלות שכל המכשירים הינם קומפקטיים ואינם אמורים לגזול מקום רב במטבח. אפשר להשתמש בהם גם לצרכים אחרים מאשר הקפאת מזון. למשל, לצורך העברת קרמים, תכשיטים, ציוד יקר שצריך לשמור עליו יבש, מסמכים, ספרים וכד' בתוך מזוודה או כשיוצאים לקמפינג או לטיול בסביבה רטובה. 

למה כדאי לשים לב?

היצע המכשירים באמזון הוא גדול למדי ומאפשר לכם למצוא מכשיר טוב בטווח מחירים גדול. כשבוחרים מכשיר וואקום צריך לשים לב לפרטים הבאים:

  1. האם הוא ידני או אלקטרוני – מכשיר אלקטרוני יחסוך את המעורבות שלכם בשאיבת האוויר מהאריזה. מצד שני, מקור האנרגיה של המכשיר הוא אתם ולא החשמל. (בכל מקרה הוצאות החשמל זניחות, אבל אם אתם פריקים של איכות הסביבה, תקחו את זה בחשבון).
  2. שיטת האיטום – האם נעשית באמצעות חום או שמא תהיו תלויים מעתה ואילך בשקיות עם סוגרני פלסטיק במיוחדים.
  3. כמה שקיות? האם מגיעות שקיות עם המכשיר ובכמה גדלים?
  4. האם השקיות המגיעות עם המכשיר הינן רב פעמיות? המכשיר הידני שנמצא כאן מגיע עם שקיות רב-פעמיות שניתן למלא אותן במים וסבון ולשטוף אותן מבפנים לקראת השימוש הבא.
  5. בטיחות – חלק מהמכשירים בנויים בצורה חכמה שמבטיחה כי הידיים שלכם לא יהיו חשופות לחום כל עוד המכשיר פועל. 
  6. אחריות – האם ניתנת למכשיר אחריות ולכמה זמן.

עשה ולא תעשה

  1. מומלץ לשמור את המכשיר על משטח עבודה יציב ויבש.
  2. יש להשתמש בשקיות ניילון עמידות ואיכותיות, המתאימות לאריזת מזון (כאשר משתמשים לצורך שימור מזון).
  3. כאשר אתם מקפיאים מזון – מומלץ להדביק על האריזה תאריך, כדי שתדעו עד מתי ניתן להשתמש במוצר.

 

מי שקנה מכשיר ואקום, קנה גם...

יחד עם מכשירי הואקום מומלץ לקנות גלילי שקיות ניילון בגדלים שונים, שיגיעו ביחד באותו המשלוח.

תגובות אחרונות
    קטגוריות

    פרגנו לנו בלייקים ובשיתופים

     
    השארת תגובה