לופר, לופר, לופר, לופ, לופ, לופר

היא לא רק פרצה דרך לעצמה ולמדינה, היא גם פרצה דרך בתודעה המוסיקאית של כולנו. נטע ברזילי עשתה לכולנו היכרות עם מכשיר הפלא המבקבק, מגעגע, מהדהד ומסנתז. 

המוסיקה כבר לא תראה אותו דבר אחרי שכולנו עשינו היכרות עם הלופר המפורסם. אז אם אתם מוזיקאים מקצועיים או חובבים, אם אתם רוצים להתנסות בשביל הכיף או כדי ליצור. כדאי שתשקלו לייבא לופר RC-505 בייבוא אישי. זה הלופר החביב על נטע ברזילי, ואם הוא טוב בשבילה, הוא טוב גם בשבילכם. חישבנו את עלות הלופר הספציפי הזה, כולל מיסים משוערים ומשלוח ארצה ויצא שמשתלם יותר לבצע ייבוא אישי. אז פשוט כנסו מכאן וקנו אותו.

לופר - דור אחד אחורה

לא חייבים להתחיל עם הכי מתקדם. אם הכסף משחק אצלכם תפקיד, ועדיין אתם רוצים להתנסות עם לופר איכותי, קחו בחשבון שהפער במחירים משמעותי. אבל יש גם פערים באיכות. 

הלופר מדגם RC-202, לא מקבל את אותן ביקורות מתלהבות כאחיו הצעיר והחדיש ממנו. קחו בחשבון שהוא לא מגיע עם מיקרופון וכדאי לקנות יחד איתו גם מיקרופון איכותי וכבל המתאים למיקרופון.

מי שקנה לופר קנה גם

מיקרופון

מי שקנה לופר קנה איתו גם מיקרופון איכותי. אם יש לכם – אל תבזבזו כסף, אם הגיע הזמן לחדש או אם אין לכם בכלל – זה הזמן להעמיס את הכל באותו המשלוח

 

כבל חיבור למיקרופון

קניתם לופר והתאמתם לו מיקרופון איכותי, אז עכשיו אתם בדרך כלל תקנו גם את מה שמחבר בין שניהם. הרי מה תעשו במיקרופון ללא כבל חיבור ביניהם.

    

 

שנאי

ואחרון חביב, הוא השנאי. אתם לא רוצים לחבר את הלופר לחשמל ושהכל יתפוצץ לכם בפרצוף. אז כדאי גם לרכוש שנאי שיתאים בין רמות המתח של ישראל לאלו של ארה"ב. 

תגובות אחרונות
    קטגוריות

    פרגנו לנו בלייקים ובשיתופים

     
    השארת תגובה